محل تبلیغات شما


همانطور که می دانید برای موفق شدن درنتورک مارکتینگ نیاز به داشتن ارتباطات بالا نیست . پس باید از چیزی استفاده کنیمکه همه دارند

دایره نفوذ

دایره نفوذ گروهی از افرادی هستند که به شما اعتماد دارند و شما برروی آنها تاثیر می گذارید . این افراد یا بخاطرکارهای موفقی که شما در گذشته انجام داده اید به شما اعتماد کاری دارند و یا شما در گذشته همیشهاطمینان او را جلب کرده اید ، بنابراین حرف شما راقبول دارند .

اعتماد و اطمینان را با دوست داشتناشتباه نگیرید. کسی که به شما اعتماد دارد یک قدم جلوتر از کسی است که شما رادوست دارد .

شما در این سیستم مجبورید مثل یک کشاورز عمل کنید و نباید مهرهچینی کنید. خیلی از افراد که با این طرز فکر واردمی شوند بدنبال افرادی هستند که خیلی ها را بشناسند. آنها افرادی را که وارد کرده اند رها میکنند تا بدنبال نفرات دیگر بروند .

شما باید فرهنگ پشتیبانی را در مجموعه تان جا بیندازید. شما دراینکار فقط به 6 نفر از دایره نفوذتان نیاز دارید و باید صبور باشید و به زیرمجموعه تان کمک کنید و آنها را تشویق کنید تا ازدایره نفوذشان استفاده کنند در اینصورت موفقیت شما حتمی است .

اگر شما از دایره نفوذتان استفاده نکنید و بر فرض فردی را که دردایره نفوذتان نیست مشاوره کنید به احتمال زیاد اووارد نمی شود و اگر وارد هم بشود نمی توانید او را قانع کنید که از دایره نفوذش استفاده کند .

همیشه به یاد داشته باشید که می خواهید 6 کیسه طلا را به 6 نفر بدهید . این 6 کیسه را به چه کسانی می دهید ؟ به 6 نفر از بهترین کسانی می دهید که به شما اعتماد دارند و یا به 6 نفر می دهید که فقط شما آنها را ازنظر تحصیلات ، موقعیت شغلی ، سن و یادرامد قبول دارید .

علت اینکه افراد از دایره نفوذشاناستفاده نمی کنند :

1-  ایمان بکار ندارند : این فرد برای مثال هنوز حتی اینکه بتواند 1 میلیون تومان پورسانت هم بگیرد را باور ندارد . او اول میخواهد موفقیت را ببیند و بعد آنرا باور کند .

2-  اعتماد به نفس ندارند و از شکست می ترسند :این فرد برای مثال اینگونه فکر می کند: " اگر من ضرر کردم چرا دیگران هم ضررکنند؟ ، من خودم نتیجه نگرفته ام چطور به دیگران کار را معرفی کنم؟ ، اگر من آنها را وارد کردمو موفق نشدند چه؟ چطور جوابشان را بدهم؟ درفامیل مرا مسخره خواهند کرد و دست می اندازند ".

گسترش ارتباطات

شما در این تجارت بایستی با افرادی که در لیست خود دارید ارتباطاتبیشتری بر قرار کنید تا اعتمادی را که در گذشتهبه شما داشته اند برایشان یادآوری شود . عملکرد گذشته شما باعث شده آنها در دایره نفوذ شما باشندو احتمالاً چون مدتی با آنها ارتباط نداشته ایداین اعتماد نیاز به یادآوری دارد . سعی کنید گسترش ارتباطات را از همانزمان وارد شدن به این سیستم در کنار گذاشتن مشاوره شروع کنید .

یکی از مهمترین دستاوردهای موج سومبرقراری ارتباطات انسانی است . در برقراری ارتباط نکات زیر را رعایت کنید :

1-  خود را در سطح افراد قرار دهید .

2-  با افراد صریح و صادق باشید .

3- احساسات خود را بیان کنید و زمینه های مشابهعلاقمندی خود را با آنها پیدا نموده و تقویت کنید . در کنار دوستتان باشید نه در مقابل او . خاطراتخوب گذشته را یادآوری کنید چون باعث می شود فردنسبت به شما دید مثبتی داشته باشد .

4-  اهداف ، نیازها و دل نگرانیهای آنها را در نظر بگیرید و باآنها همدلی و همدردی کنید

5- برای دوستانتان شنونده خوبی باشید .

6-  به شخصیت و احساسات افراد احترام بگذارید .

7- در موعظه و راهنمائی کردن افراط نکنید.


معرفی شرکت تلفیق هنر و محصولات صنایع دستی :

تعریف بازاریابی شبکه‌ای یا Network Marketing

از روش دکستر یاگر برای موفق شدن در بازارسازی شبکه ای استفاده کنید

دایره ,، ,  ,افراد ,استفاده ,دارند ,از دایره ,به شما ,شما در ,6 نفر ,شما اعتماد ,دایره نفوذشان استفاده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

irsuwisa poeharddicco گوشه ی دنج تنهایی myg-m-s تشریفات عروسی در برگزاری یک مراسم خوب چه اهمیتی دارد؟ فروشگاه اینترنتی 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی lencoeriwee علم آمـــــــــــــــــــــوز orrarockse